mombarbie_ Hilaldenizmihra genellikle gaz kaynaklı ve hormon kaynaklı oluyor o haftalarda şişlik diyebiliriz bebeğiniz karnınızı belirginlestirecek kadar büyük değil henüz 🌸
ecembugra53 Hilaldenizmihra gaz ve şişkinlikten kaybsklı canım oluyor sonra zamanla düzelir bebeğin cok küçük ancak 20. haftadan sonra karın cıkıyor 🙂
tugbadurmaz34 Hilaldenizmihra zamanla şişlik iniyor bu dönemde tuz kullanımını bırakın ve boolll su için hepsi ödem