Mercimeek Dnyaa56 ben ballı süt sıcak su limon bal birde ıhlamur içiyorum yeni atlattım çok şükür eğer çok kötüysen de bir muayene ol kuzum ilaç içebilirsin gebelikte de doktor kontrolünde
ecembugra53 Dnyaa56 bende aynıyım üşüttüm canım fena ıhlamur bol c vitamini tüketiyorum ballı lümonlu cay iç cok iyi geliyor ayakların sıcak tut bol sıvı tüket
gncglozclk Sıcak suya 1 cag kasıgı bal yarım limon sık iç vallaha ben oyle atlattım viskis varsa kullan doktor bısey olmaz dedı bana ılacsız zor gecıyor ama yapıcak bısey yok 🤦🏻♀️