Kızlar bu konuda bilgisi olan var mı?
Babam şuan gunluk ışın tedavisi haftada 1 kemoterapi alıyor bugün doktor prime testi yaptırması gerektiğini söylemiş parça alınmıştı 15 20 gün önce belinden bugünde o parçayı yurt dışına gönderilmesi gerektiği söylenmiş devlet önceden yapıyormus bu testi ama artık yapmiyorlarmis dediklerine göre 2000€ fiyat söylemişler Yunanistan’a gidecekmiş falan ama bizim midemiz bulandı Bi aynı durumu yaşayıp bilgisi olan var mı?