Dilk1212 eşim çok takıntılı bir adam Çin malı almam dedi roborock ve xiaomi almadık malesef. Ecovacs alalım alman malı diye çıktık Evden mağazaya gittik ecovacs alman değil Amerikan malı dedi. Fakir alıp dönüp geldik eve çok güzel temizliyor ama turbo da süpürünce maks 2 oda süpürüyor ve silme modunda halıya gelince mopu kaldırmıyor. En güzel tarafı halılarla birlikte süpürüp halıları kaldırınca mop yaparken önden süpürmeye devam ediyor arkadan siliyor yani halıları kaldırınca tekrar süpürmek gerekmiyor olması. Eşime dedim sen istiyorsun diye bunu aldım ama bozulur yada farklı bişey olursa benim istediğim olur dedim. Haritalaması falan çok güzel herşeyi çok güzel gerçekten rahat yani. Eğer alacaksanız benim gibi yüksek emiş gücü olsun istiyorsanız şarz durumuna da bakın turbo da kaç dk çalışıyor bence önemli ığıl ığıl süpürecekse tüm odaları şarzı bitmesin diye hiç gerek yok. Birde fakir şarzı bitince kaldığı yerden devam etmiyor 🤦🏻♀️kalan odaları sizin seçmeniz gerekiyor. Ama şöyle bişey var Q7 alacaktım ben ama onunda mopu kaldırma özelliği yokmuş. Xiaomiden çok şikayet var. Şimdi anlatınca kullanışlı değilmiş gibi hissetmiş olabilirsiniz ama ben fakir 770 den memnunum yaa çok güzel süpürüyor bir iki gün üst üste süpürünce zaten her odayı süpürmeye gerek kalmıyor kalan odalar içinde turbo süresi yeterli alabilirsiniz bence üstelik Türkçe konuşuyor. Ve alman