Gizemyldz-1997 Kızlar merhaba 2 haftadır şekerimi ölçüyordum bugün fazla kaçırdım sanırım 179 çıktı normalde en fazla 150 gördüm tokluk sizce bişey olur mu
Gizemyldz-1997 Hilalcikkk evet yaptırdım 190 çıkmıştı diyet yapıyordum bugün tabi kızartma yedim işte
Hilalcikkk Gizemyldz-1997 evet şeker diyetine girmeniz lazım doktorunuz ona göre diyet listesi verecektir