Belginylmz Meryem2407 malesef bendede War horlama sesime uyanıyorum bazen sonradan eşime horladimmi diye soruyorum ewet diyip gülüyor niye uyandır beni diyim hamilelikten oluyor diyor rahatsız etmiyor beni diyor 🤣🤣🤣 ama benide geçtin horlamada diyor
Meryem2407 Belginylmz hahahaha bende dürt beni diyorum niye rahatsız edeyim diyor hatta bazen duymadım ben bir şey diyor üzülmeyeyim diye ama inanmıyorum ben kendi sesime uyanıyorsam duymaması mümkün değil 😀