Selam guzel anne ve anne adayları, Munih’te yasiyorum ve ilk defa ovulasyon testi kullanacağım doktorum gereksiz bulsa da bu aralar regli döngülerim şaştı. Klomen de kullanacağım bir ay o yüzden easy marka ovulasyon testini kullanan var mı ? Clear Blue alacaktım ama cok fahis geldi fiyatı.