Emine260603 1 aylık bebeğim 1 haftadır kabızlık çekiyor doktora götürdük lavma yapıp gönderiyo doğal yöntemle ne yapabilirim kabızlığın normale dönüp kendi yapabilmesi için zeytinyağı hem popodan hemde ağızdan dedim fayda etmedi