Merveburanaktas korkma canım bu benim 2. Hamileliğim bunlar çok normal , başlarda bebiş tutunduğu için kaşık ağrısı daha çok oluyor sonra pek olmuyor . Arada olursa da normaldir . Göğüs ağrısı zaten kişiye göre değişen birşey hiç olmayan da var . Bulantıların da 10-12 hafta civarı azalır muhtemelen 🤗 sağlıkla kucağına alırsın inşallah 👶🏻