Arkadaşlar merhaba 38+1 deyim bugün ilk defa çatı muayenem yapıldı kemik yapım normal doğuma uygun ama çatı muayenesinde canım çok yandığı için normal doğum yaparken bundan çok daha fazlasını yaşayacaksın istersen sezeryanı düşün dediler ama ben istemiyorum açılmam olabilmesi için önerileriniz var mı