Daha önce de yazmıştım beta değerim artmamasına rağmen kalp atışı ve yolk sac oluştu bugün doktorum seni gebe olarak kabul ediyorum ama düşük de olabilir dedi beklemekten başka yapacak bir şeyimiz yok dedi Salı günü kesem 6.6 mm iken bugün 1.2 cm oldu. Normalde 7 haftalık olmamız gerekiyordu ama 5.5 haft olarak gözüküyor.beta hCG değerine göre kalp atışı duymak imkansız tıbba aykırı bir durum beta en son 1758 çıktı .Böyle belirsizlikle beklemek çok kötü ama bir yandan da umut ediyorum 🙄😔