Twinmother22 nerden biliyormus kromozomal bozuklu olduğunu. Test yapmış mı fetal dna, amniyonsentez vb. Nasıl emin olmuş acaba. Kadın doğum anne karnındaki bebeğin sağlığından anlamaz, perinatolojiye danışın. Ya da kendinizi hiç odaklamayın zaten anomali olsa da yapacak bsy yok. Örneğin ben fetal dna verdim, güzel geldi sonuç. Sonra aylar Sonra detaylıya girdim kalpte parlaklık çıktı. Fetal dna güzel olduğu için bu parlaklığı dikkate almaya bile gerek yok dedi. Hiç takılmayın inşallah ilerleyen haftalarda hepimizin geçer