Nyaseminn Kızlar 37+6 günlük hamileyim bebeğim salı günü 3900 gr dı 2 hafta önden gidiyor dedi doktorum sizce gününü bekler yada geçer mi ilk doğumum 4 kilo 39+2 de olmuştu
Balkiz Nyaseminn gününden önce gelmez. Gelişimi doğum tarihini etkilemiyor. Benim kızım 37+6 da minik bi bebek olarak doğmuştu gelişimi ileride değildi
Newmom Nyaseminn gününü etkilemez canım ama sezeryan olursun büyük ihtimalle. Sadece tosbik bir bebek gelicek😍😍
Cansu10 Nyaseminn canım aynı durumdayız bizim de başından beri önden gidiyor 39+4 deyiz ne gelen var ne giden 😊
Nyaseminn Newmom ilki normaldi 4 kilo doğmuştu buda 4 kilo civarlarında olucak inşallah sezaryen olmadan atlatırım
Nyaseminn Seymaemre genetik canım ilk kızım 4 kilo doğmuştu bu seferki erkek ortalama 4 kilo doğar diyo doktorum pazartesi gel suni sancıyla başlatalım doğumu dedi ama korkuyorum ilk Doğumum kendi sancımlandı
Nur92 Nyaseminn benim de 37 haftalık 3400 kilo ve rahimde yumaşama yok kanala inmemiş ne açılma ne sancı var doktor 40 41 e kadar bile uzar hiçbir Doğum belirtisi yok dedi 40 a kadar beklersem 4 ü geçecek gibi sanki. 2 hafta önden gidiyor benim ki de
Nyaseminn Nur92 ya beklerim beklemesinede çok kilo almasındanda korkuyorum Benim salı günkü kontroldede açılmam yoktu cumartesi gel bi bakalım tekrar pazartesi Doğuma alalım suni sancıyla dedi
Nur92 Nyaseminn ben de ondan korkuyorum zaten ilk doğumum 4 kilo zor olabilir dedi doktorum bana bıraktı yani merdiven in çık hareket et falan dedi olmazsa sezeryan düşünüyorum suni sancı istemiyorum