Duru tıp Merkezinde Cinsiyet için Ayşe doktora gittim Baya bir baktı bebeğe Ondan sonra cinsiyeti biz parti yapacağımız için kağıda yazdı Hocam cinsiyet belli mi tam dedik %90 dedi parti yapabilir miyiz biz dedik yapabilirsiniz Evet dedi 13. Haftadaydık dünde 3 lü tarama sonucu için bilkent şehir hastanesine gittim Sonuç Risksiz çıktı çok şükür Ordaki doktorlara da dedim işte cinsiyet artık belli değil mi diye doktor bakarız dedi baktı Ben cinsiyet felan söylemedim bildiğimi yani Ondan sonra Baya bir inceledi 10 dk felan baktı sağolsun kız kız dedi 18 haftalık olduk artık değişmez değil mi 👶❤