Zeynaaa0101 Merhaba kızlar, bende de gebelik şekeri var ama tokluğunuz kaç açlığınız kaç çıkıyor. Ve insülin kullananlar kaç iken başladılar insülin sizlere?
Elif2143 Zeynaaa0101 canım ben seker hastasıyım normalde hap kullanıyordum. Hamıle kalınca tek doz 24 saat etkılk ünsilin verdı. 24. Hftaya gelince sekerım 200 lerde cıkmaya basladı. Gebelık sekerı haftası zaten. Sonra doktorum 3 sefer daha ünsilin verdi. Suan onu kullanıyorum ama yetmiyor gibi geceleri daha cok artıyor. 🫤 30 haftalık hamıleyım
feridedmt Açlıklarım en fazla 95 çıktı şimdiye kadar genelde 70-90 arası çıkıyo ama diyeti kaçırırsam tokluklar yüksek çıkıyo maalesef, insülin kullanmıyorum ama iyi mi böyle bilmiyorum
Zeynaaa0101 feridedmt bende de aynı problem. Kaç haftasın? 70/90 arası çıkıyor açlık. Tokluk 140 ı bile geçtiği oluyor yani. Sende nasıl ve hangi aleti kullanıyorsun
Elif2143 Suan aclıklarım sabah 110 cıkıyor tokluklar 180-200 cıvarı cıkıyor buyuk ıhtımal doz yetersız
Zeynaaa0101 Elif2143 ooo senin baya yüksek, benim açlığım 70/80 arası çıkıyor. Tokluk da 140 ı geçtiği oluyor. Kaçta başlıyor insülin diye merak ettim. Sen normal de de şeker hastalığı var o zaman hangi aletle ölçüyorsun
feridedmt Zeynaaa0101 30. haftadayım canım, az önce tatlı sonrası 1. saat ölçümü yapayım dedim kaçamak yaptım yani, üç farklı parmaktan ölçtüm biri 186 biri 153 diğeri 140 çıktı oncall dı sanırım cihazımın adı hangisi doğru bilemedim