FatmaOrhan aynen bi ablada görmüştüm bebek az emiyordu oda sağıp bosaltmak zorunda kalıyordu bende aldım zorunlu sezeryan olucam lazım olur diye bilmiyerek aldım aslında ama sizin dediginiz gibi süt kanalları açmak için de kullanılıyormuş ozaman iyi ki almısım bakıcaz görücez bizde 🤷♀️