1palyaco 6+2 haftalık gebeyim . Mide yanması bulanması yaşıyorum ağzımın tadı çok fazla kötü . Su içerken de midem bulanıyor, su yerine geçerek amniyon sıvısını artıracak ne yapmam lazım .
1palyaco Minigiim-vebenn52 çok az su içebiliyorum . Ve dört ay önce kürtaj olmuştum 8haftalıkken ozaman da doktorum kesen küçük kalmış su tüket demişti .
Minigiim-vebenn52 1palyaco havuç suyu iç canım şekerin yoksa ama her türlü su tüketmek zorundasın Bol meyve tüket sulu meyveler mandalina portakal armut tarzında
1palyaco Minigiim-vebenn52 evet yine de su tüketeceğim zorlayacağım kendimi . Teşekkür ederim 🌸 bu havuç suyunu duydum bunu nasıl yapacağım biliyor musunuz ? Havuç suyu nasıl elde edeceğim .
Minigiim-vebenn52 1palyaco bende katı meyve sıkma makinesi var onla sıkıyorum ama blenderdan yapıldığını da gördüm youteba da bi izleyin isterseniz havucu normal da tüketebilirsinixzz olmazsa