Bugün sağlık ocağındaki hemşire 10 ya da 11 olmalı büyük tansiyonunuz dedi 12 çıkınca biraz yüksek gebeler için dedi şuan da da 13 bazen 14 çıkıyor normal mi değil mi kızlar bu durumu yaşayan var mı?, ayrıca aşırı ödem ve el ayaklarımda kaşıntı var bugün tahlil verdim sonuç bekliyorum