Kbryldz08 Kızlar doğumda hemşirelere verdiğimiz kıyafetlerin içinde beler oluyordu battaniye veriyor muyduk yoksa alt üst takım zıbın şapka bez miydi
Yazmelegi_ Kbryldz08 ben bunları koydum hemşire öyle demisti alt üst takım Zıbın Şapka Eldiven Çorap Bez Battaniye
Kbryldz08 babylook oğlumda ne verdiğimi hatırlamıyorum sıfır gibi beynim 😬😬😬 çokda geçmedi ama kızımın doğumu ile oğlum 3 yaşında olacak bir çok şeyi unutmuşum
Yazmelegi_ Kbryldz08 benimki de altı corapliydi ama yine de koy anne karnındaki sıcaklığı ister demişti