herkese merhaba, bugün doktora gittim normalde bebeğimin 12 hafta 5 günlük olması lazım doktor 13+3 dedi. o anda kafam başka bir yere daldı sormayı unuttum. bu bebeğin gelişiminin iyi olduğunu mu gösterir yoksa son adet tarihimi mi yanlış hatırlıyorum acaba? kafam karıştı