dün muaueneye gitmiştim doktorum yoktu başka doktorada muayene olamadım randevu saatimde geçtiği için iptal edemedim. Bugün acile geldim hem bebeğin boyunu kilosonu öğrenmek için. Biliyorsunuz acildeki doktorlar keyfi bakmadığı için, ben abartarak dedim işte ağrım var felan diye nst bağlandım bir şey yok, ama nst çıkarılacağı zaman sancım çıktı 80 e kadar. doktora dedim bel ağrım var diye. eğer ağrı olursa yatıracağım dedi, yalan söyledim en sonunda ağrım çıktı😂 bel ağrım hafiften devam ediyor hiç geçmedi normalde geçerdi. 37+6 haftalığım 6 gün sonra sezaryen günümdü.