Kızlar merhabalar 37 haftalık hamileyim herhangi bir risk vs yok, bebeğin kilosu 1 hafta önce 2 kilo 750 gramdı doktorum gayet iyi dedi. Soruma gelecek olursam; 2 3 günden beri sancılarımda artık var hem acı olarak hem süre olarak hem de araları sıklaştı. Bugün dakika tutayım dedim 1 saatte geliyor sancı 1 veya 2 dakika civarı sürüyor. Şöyle oluyor önce hafif sancı sonra karın sertleşmesi sonra sancı yayılıyor özellikle belime doğru ve bu şekilde devam ediyor. Sabahtan beri hep saat başı geldi (1-2 dakikalık farklarla). Ama su veya nişan gelmedi bana önce nişan veya su gelmeli sonra sancı olur denildi. Doğum sancısı böyle bişey mi ve eğer doğum sancısı ise ne zaman gitmeliyim doktora ? Şimdiden teşekkğr ederim 💕