Merhaba kizlar, 18. Haftamda TSH hormonunun 5.1 olduğunu öğrenmiştim. Sonrasında ilaç kullandım, 25 mg olarak 24. Haftamda tekrar kontrol edildi 3.7 çıkmış. Normal mi, yoksa hala yüksek mi bu değer 😢
Yarın doktora gideceğim ama bugün sonucu görünce kafam karıştı 😒