Nisanyagmurum İsimli hastane çıkışı yaptırdım onumu vermeliyim yoksa herhangi bir takım mi çanta hazırlıyorum ona göre ayarlim
Churcill Nisanyagmurum benim bebeğim çok kirli değildi. Kir de sayılmaz zaten de ☺️ sadece kafasında vardı biraz parçalar. Öyle aman aman kirlenecek kadar olmuyo bence siliyolar çünkü bebeği. Ama kıyamam derseniz önce herhangi bi takım verin odaya geçince kendiniz temizlersiniz bi yerinde bişey varsa ona göre isimliyi giydirirsiniz
Mylove47 Nisanyagmurum kani vücudundan temizliyorlar bebeğin doğduğunda o yüzden hangisini isterseniz ona göre ayarlayabilirsiniz isimli de olabilir ben günlük giyebilcegi ve önceden karar verip öyle hazırladık doğunca da giydirdiler zaten hemen
Yazmelegi_ Nisanyagmurum önce normal bir takım ver ilk baş leke felan oluyor odaya gelince isimli yi giydirin
gokcetugumm Bence önden bı takım verin kan falan oluyo çünkü kızımdan biliyorum odaya gelince isimli giydirirrsiniz. Bı takım 2 bez eldiven çorap ince battaniye bitane nohut battaniye içlik zıbın yeterli bence. Ben böyle hazirladim
Melos_0709 gokcetugumm penye battaniyenin dışında nohut battaniye de koymak gerekiyor mu bende onu düşünüyordum tam
Nisanyagmurum Teşekkür ederim anneler normal takımda almıştım onu veririm o zaman resimlerinde üstü temiz olsun oğlumun 🥹
Kbryldz08 Nisanyagmurum bence isimliyi verme yıkamadan giydiriliyor ya bebek leke oluyor o lekelerde kolay geçmiyor normal başka takım ver isimliyi çıkışta giydir evde de giydirir resim falan çekersin
gokcetugumm Melos_0709 hastane sıcak oluyor ben ilk kiZimi da kışın doğum yaptim öyle verdim yeterli oluyor bunda da öyle koydum ☺️