nazazra24 15 haftalığım ben de ,bana da doktor aynısını söyledi. Suyu az içtiğim için yorulduğum için stresli olduğum için vs olabilirmiş. 1 hafta istirahat verdi ayaklarını havaya kaldır yat sadece dedi. Bol su iç dedi. Ayrıca 3 gün progesteron içeren iğne olacağım. Anladığım kadarıyla düşük riskini azaltmak için tedbir Alıyoruz. Devam eder ya da artarsa bebeği kaybedebilirmişiz.