Liyamm1 Merhabalar, Bugun bebegimin kalp atışını duyduk çok şükür 🥰.. Normalde bugun tam uygulamaya gore 7+4 olduk ama doktor bana 8+2 dedi cocugun büyuklugune vs gore .Bunu yasayan varmi aceba?
Boncukk123 Liyamm1 bende uygulamada 9+4 görmüştüm doktor 10 haftalık demişti canım ultrasona göre mi söylüyor bilmiyorum ama ilk ultrason muayenesinde son adet tarihine göre doktor hesaplıyor haftasını
Liyamm1 sehrengiz_8 anladim peki sizce 7+4 uygulama mi doktorunun 8+2 dedigine mi bakmaliyim? Tesekkür ederim ❤️
1palyaco Liyamm1 doktorun dediğine bakın tabikide 🌸 Adet düzeniniz nasıldı? Adete kaç gün kalınca/geçince gebe olduğunuzu öğrenmiştiniz ?
sehrengiz_8 Liyamm1 canım belli bir zaman sat tarihine göre baz alınır ama gebelik haftan daha da ilerlerse ultrasona göre sat tarihin yeniden düzenlenir şimdilik sat tarihini baz al sonra doktoruna göre hareket et. Bende 6+6 idim sata göre ultrasonda 7+1 çıktı sat tarihini baz alıyorum
Liyamm1 1palyaco Merhabalar Tesekkür ederim 🥰 adet yönunde hiç sıkıntı yaşamadim eskiden biraz uzun surerdi oda sogan kuru ile duzeldi..Benim son adetim 24 eylul idi 3 hafta sonra ogrendim ama ondan once belirtim çoktu
Liyamm1 Boncukk123 evet ole dedi bana ama kesin 8+2 dedi uygulama adete gore bakiyormus ama ultrason da daha çok net
Boncukk123 Liyamm1 benim doktor ultrason bakmadan once ilk muayene de som adet tarihine göre hesapladı canım diğer kontrolde bakalım ne dicek