Gulsen123456 Kızlarrrr erken doğum riskim olduğu için 3 haftadır yatıyorum. 30+5 oldum çok sıkılıyorum artık🤧 telefonda oyalanmakdan da bıktım artık zaman geçmiyor. Sizler neler yapıyorsunuz? Zamanınızı nasıl geçiriyorsunuz?