İlk 3 gün yattım ama arada yürüyüş yaptım evin içinde sonradan yemeğimi yaptım, çamaşırlarımı astım ama kendimi yormadan ağır işler yapmadım. Ev süpürmedim. Kendinde belirti aramasın insanı çok yoruyor ne kadar stres yapmazsa bekleme süreci daha kolay geçiyor. İlaçlarını düzenli kullansın. İnşallah güzel sonuçlar alır🌼