64_busra 27 kasıma 38+4 e gün verdiler çok heyecanlıyım 10 gün kaldı kızıma kavuşmama darısı size güzel anneler
esra_sak61 Aaa aynıyız bana da o zamana gün verdiler ama Çarşamba bir daha gidicem 38+1 de alabilirlermis Rabbim sağ salim kucagimiza almayi nasip etsin
Ege_mommyy_11 Bende gün aldım 38+4 de doğum gerçekleşecek eğer oğlum erken gelmek istemezse 💙 01.12.2023 Cuma günü 🫶🏻
Aysensrkan Ay benimde aynı günnn 27 Kasım sabah 8de Allahın izniyle kavuşuyoruz bizim biraz erken geliyor bebeğimiz 37+2 de. Nasılsın hissediyorsunuz kendinizi? Ben çok heyecanlıyım ve korkmuyor değilim
Asyaegemenmom Bende 22 kasima aldım çok korkuyorum ya ikinci doğumum aslında anlamadığım bir şekilde kalbim sıkışıyor