Dileksue Gulsum41 beta 500dü em son ölçtüğümüzde 2 hafta bekledim 6 haftada bebek zor göründü kalp atışı duyduk adet tarihine göre 6 hafta olmasında fayda var kimisi de 7 8 hafta da bile görüyor
Gulsum41 Cucu_01 adet düzensizliği yüzünden gittim aslında doktora bugün muayenede söyledi kese var diye ağustos sonu son adet tarihim
Cucu_01 Busra98712 o çok küçük ben 5+6 da bile zor gördü doktor minnacık bişey 🤭 1 hafta daha bekle karından görülür yoksa vajina usg yapıyorlsr.
Gulsum41 Cucu_01 hemde baya maydanoz kürü yapıyordum birde adetim düzene girsin diye inşallah sorun olmaz
Cucu_01 Gulsum41 bende hamile olduğumu bilmiyordum alerji hapları içtim ettim çok şükür Allaha biriey olmadı daha yeni ya nide ondandır sanırım rabbim koruyor bir şekilde ya😍
Cucu_01 Gulsum41 valla bende öğrendiğimde beta 2354 dü doktor yaklaşık 4 haftalıktır 1 2 hafta sonra gel dedi ben 1 hafta sonra gittim 5+6 ydı uygulamaya göre de gittim minicik keseyi gördük kalp atışı ve bebek içinde 8.haftamda gittim
Cucu_01 Gulsum41 ama şey yap randevu al git ki testlerini yaptır en anızından bir sürü kan ve idrar tetkikleri yaptırmıştım doktor istemişti hem beşki görülür kese betan da baya iyi maşallah 😍
Gulsum41 Cucu_01 2 gün sonra tekrar kan vermeyi düşünüyorum normal yükseliyor mu diye haftaya tekrar giderim bebek için o zaman
Gulsum41 Dileksue adet tarihim çok düzensiz o yüzden gitmiştim aslında doktora ama kese gördük işte bugün
Dileksue Gulsum41 kese gördüyseniz 1 2 haftaya bebek ve kalp atışını da görürsünüz kese varsa bebekte yakında görünür🥰
Cucu_01 Gulsum41 anladım bilmediğim için öyle rahat yazdım kusura bakma inşallah bu sefer olmaz rabbim gönlüne göre versin 🌸