bbaby44 Kızlar hamilelik sürecimde yaşadığım miğde bulantısı ,koku hassasiyeti, ağzımdaki garip tad, iştahsızlık, düzelecek mi 😀 doğurunca geçecek mi nolur ses verin banaaaa 💯
karanmom bbaby44 benim mide bulantısı geçmedi koku hassasiyeti daha 21 gün oldu inşallah gecer yaa bide tiskindigim bazi şeyler vardı halen ayni
Wera bbaby44 tek umudum bu düşünceler migde bulantılarım geçti ama ağzımdaki o tat beni huzursuz ediyor saten bebek büyüyor rahat hareket edemiyorum
Zehross03 bbaby44 9 ay kusan hastanelerde yatan biri olarak geçiyo ama o günlerde dinlediğim şarkılar geçtiğim yollardan geçerken o anları hep tekrar yaşıyorum 🤮bunu ayılan bayılan kusmaktan ağzımdaki bütün dişleri çürümüş biri yazıyo ama geçiyo yani korkma
bbaby44 Zehross03 inşallah geçsin bu arada benimde diş etimde sorunlar başladı inşallah dişlerim gitmez :(
bdenerigokce bbaby44 mide bulantısı 20. Haftada geçti bende, koku hassasiyeti 20 den önce geçti ama ara ara yine geldi😂 bi kaç hafta iştahsızlık oldu onda da eşim kızdı aç aç durma diye zorla yedim o da geçti😂😂😂🙈 Ben özel bölgem düzelecek mi diye merakla bekliyorum 😂 böyle dertlerim yok
Churcill bbaby44 ayy o kadar güzel geçiyo ki hem de. Hiç olmamış gibi 😂 sanırım gebeliğin başındasınız 3. trimesterda bile belirgin bi farklılık olmuştu bende ama o zaman da bebeğin ağırlığı oluyodu tabii. Doğumdan sonra kuşlar gibiydim 😂 gençleştim resmen bu kadar mı fark eder 💃💃
nerminnn_ bbaby44 koku hassasiyetim bir ay devam etti doğumdan sonra diğer bütün belirtiler doğumla birlikte sona eriyor
bbaby44 nerminnn_ herhalde hamileliğin en zor tarafı koku hassasiyeti deterjan şampuan parfüm ne varsa berbat kokuyor
nerminnn_ bbaby44 bana insanlar bile kokuyordu markete bile gitmek istemiyordum domates biber herşey kokuyordu