Alaska97 ben yaşıyorum surekli. Dedigin gbi tez dozluk antibiyotik veriliyor onu icinde uc dort saat WC çıkmamaya çalış. Doktorum bide bisey önerdi onu da yapıyorum. İlk önce idrara cikip mesaneyi boşaltıp bir bucuk litrelik suyu yarım saat içinde bitir miden bulansa da ic. Tutabildigin kadar tut. Snrasinda birden mesaneni boşalt. Rahatlama yapıyor gerçekten. Ama senin ileri dereceyse farklı bir tedawi uygulayabilirler.