_Hulya7106 Merhaba hamiş anneler sağlık ocagından arandım şuan 19+ 3 üz ama 20. Haftada ilk doz aşı için çağırdılar birde 24. Haftada 2. Doz aşı olacağı söylendi aşı sonrası neler yaşadınız ? Ağrı acı ateş vs bide ne için olunuyor tam olarak 🙈💕
Semiramis _Hulya7106 kolunda ağrı fazla olur bu kişiden kişiye göre değişebilir ama ben üstüne yatamamıştım 3 gün falan ağrı sürüyor zaten aşıyı yapıncada söyler hemşire
tugcesakzci _Hulya7106 ilkinde 3 gün falan süren bir kol ağrım oldu. İkincisinde kol ağrım bile çok çok hafif oldu 1 gün falan sürdü başka bişey yaşamadım