Bbsozlm Kızlar ilk gebeliğim 7+6 haftalığız ilk tahlillerimde folat 24 çıktı sağlık ocağı doktoru çok yüksek hemen folik asiti bırak dedi onun yerine decavit verdi bi sorun yaratırmı karaciğerimi zedelemeye başlamış artık yüksekliği öyle söylendi içime bi kurt düştü bilgisi olan tecrübeli annişler varmı
Evinaram Bbsozlm benimde yüksekti ama doktorum hiçbir şey demedi 12 haftaya kadar folik asit kullandım şuan decavit kullanıyorum
Poine Bbsozlm decavitin içinde de folik asit var zaten. Ama önce doktoruna danış derim bu konuyu. Belki 2 günde bir kullan diyecek folik asiti.
Sinemdenizci Benim de 26 çıkmıştı doktor bırakmamı istedi şuan hiç ilaç kullanmıyorum 12 haftalık hamileyim
Bbsozlm Kendi doktoruma randevum 2 hafta sonra o yüzden bilemedim bıraksammı diye teşekkürler hanımlar bilgileriniz için
Sermec Bbsozlm merhaba canım sanırım dogum yapmışsın hayırlı olsun ben de 9+5 haftalık hamıleyım benım de folat degerım 20 cıktı bu deger cok mu yuksek