Merhaba bugün rutin kontrol için hastaneye gittim sabah erken saatlerde olduğu için randevum kahvaltı yapmadım muz ve muayeneye girmeden küçük bir parça çikolata yedim ve doktor gebelik şekeri testini yapalım dedi bende aç değilim dedim olsun bişey olmaz dedi sonuçlar glukoz açlık 86 glukoz 60 2212 glukoz 120 131 çıkmış kafam karıştı benimde pazartesi farklı bir bölüme gönderdi oraya gideceğim ama duyduğum kadarıyla sabah aç karnına gidilmesi gerek diye biliyorum hoca etkilemez dedi ama şüphe kaldı içimde sizce farklı bir hastanede tekrar şeker testi vermeli miyim