Srny77 Doğuma son 7 gün kaldı ama sancı ve açılmam yok. Sanki hiç doğmayacakmış gibi geliyor insana. Aslında zaman hızlı geçiyor ama doğmak bilmiyormuş gibi oluyor. Sizdede var mı bu durum?
gunesinannesi_ Srny77 evet bende de öyle 39+0 ım aynı günümüz ama gelen giden yok gelmeyecekmiş gibime geliyor artık ahududu yaprağı çayı hurma yürüyüş hepsini yapıyorum ama boş
badem1 Ayy bende aynıyım son 8 gün kaldı 40 olmamıza napacagimi şaşırdım umudumu kaybetmek istemiyorum ama sanırım artık umudum kalmadı 😂😂🤦🏻♀️
Nesfur41 Srny77 Bir şeyler yapıyor musunuz aksak yürüyüş squat Ördek yürüyüşü Ahududu yaprağı çayı Cinsel ilişki 😂😂