39 haftalık hamileyim, doğuma 7 gün kaldı. Bebeğin kilosu 3160 civarı. Dokdor 2500 den sonrası önemli değil dedi ama ultrasonda yanılma payı olabiliyor ve doğdukdan sonrada şişi inince bir miktar zayıflıyorlar. Kilo alımını doğuma kadar nasıl hızlandırabilirim? Sancım ve açılmamda henüz yok