Detaylıda böbrek genişlemesi çıkmıştı iki böbrektede sonra doğum yaptım sağ böbrek düzgündü sondajda çok az küçülme olmuştu bugün yine muayene olduk ve sol 8 mm sağda minimal pelvik dolgunluk izlendi doktor pazartesi tekrar gel dedi bakayım dedi amaliyat derse diye çok korkuyorum başına gelen var mı nasıl bir yol izlendi acaba