Hepsi belirti bence yani doğum yaklaştı diyor. Bende aynı haftadayım gece kanama oldu nişanmış biraz önce doktorumdan geldik kanama uzun sürdü gibi oldu nst de düzenli ağrı çıkmadı ama açılma var ama sancım da inanılmaz var yani eve geri geldik bir kaç güne olur doğum dedi. Benim dün bütün gün belim ağrıtmıştı gece duş aldım sıcak suya oturdum sonra nişanım geldi sancılar çoğaldı işte şimdi de açılma için yapacağım sürekli hareketleri