Maddi olarak imkanınız el veriyorsa kesinlikle Fetal Dna yaptırın. Net sonuç veriyor, 2li 3lü uğraşmıyorsunuz, kafanız rahat ediyor, cinsiyetini de daha erkenden öğrenmiş oluyorsunuz.
Ben 10 haftalıkken yaptırdım ve öğrendim.
Genoks şirketinden temsilci geldi, bir tüp kan aldı.
10 bin vermiştim 6 7 hafta önceydi.
Hayırlısı olsun.