Misal26 ben herşeyi yiyorum çünkü 5 kişilik bi ailede yaşıyorum ( kayinvalidemlerle ) herkes sapır şupur karsimda yiyor canım istoyor salan sucuk ciğer cips gazlı içecek Ama hergune tekabül edecek şekilde değil söyledim malesef anlamadilar bi eşim ve kaynım saolsun üstüne dusuyor böyle durunlarin sütun çeker senin canın cekmezse deyip azıcık yani bir iki dilim şeklinde hepsi iyi pişmiş hatta bazen az yanmış şekilde yiyorum doktoruma da soyldim abartma hergun de yemedigin sürece sıkıntı olmaz demisti