Zehrabal1 Anlam öyle bişey olucagini sanmıyorum 36 haftalığım sancı çıkmıyor doktorum bu daha gelmez dedi
Ebrukumsal Anlam benim sancım vardı ama nst de çıkmadı 38+6 haftalik dogum yaptim kizima olabiliyor yani
Deletedmom_116 Anlam nst de kırk üstü hiç çıkmadı ben düzenli hissetigim halde Ve bir gunde zorda olsa doğurdum (hamileliğim zordu 4 ay ağrıli bir dönemden geçtim ) ama doğum zamanında 40 üstü hiç çikmadi
-Annem Anlam Nst de sancı falan hiç çıkmadı şuana kadar yarın tam 40 hafta oluyorumm🥲 Suni yolu gözüküyor gibi bana 👀
Ebrukumsal gokcetugumm onu cok duydum sanci çıkıpta hissetmeyen ama benim gibi hissedipte sancısı nst de görünmeyen az sanırım ebelerden biri yalan söylediğimi idda etti hala ben kivraniyorum Kadın yok sancın diyor açılmam olmasa doğurtmayacaklardı nerdeyse 😀😀
Sakakusu gokcetugumm 30 haftalık karnımda sertleşme ve kasılma vardı geçmeyince gittik doktora nst sancı çıktı ama ağrı hissetmiyordum. İlk kızımda kasılmayla birlikte bariz ağrım oluyordu.
gokcetugumm Ebrukumsal ayy o daha zordur 😂 ayrıca neden yalan söyleyesin yani bazı ebeler hemşireler de tuhaf 😂 acaba neden böyle şeyler oluyor nstde çok ilginç😂
Deletedmom_116 Ebrukumsal ama bu ben 😂😂Resmen dkguracagim gecenin gunduzunde gittim acile kovaladilar nst de cikmiyo diye harbuki duzenliydi sancılarım 😂😂
Ebrukumsal gokcetugumm bir sinir oldum ebeye anlatamam kıvrandığımı da görmüyor sanki benim bebegimin kilosu düşüktü küçük bebek olduğu icin çıkmayabilir dediler
Ebrukumsal Deletedmom_116 ben zaten hastanede yatıyordum kanamam olmuştu sonra sancılarım geldi açılmamda vardi ona rağmen nst de cikmiyor emin misin diye yalancı cikarmaya çalıştılar resmen bebeginiz kac kilo dogdu bana kilosundan dolayi cikmayabilir dedi farkli bir ebe 😀😀
Ebrukumsal gokcetugumm gercekten mi olabilir valla benimde pek almiyor tek bildiğim sancımın olduğuydu😃
gokcetugumm Ebrukumsal inşallah şöyle 6 7 cm açılmaya gider yarım saatte doğurur çıkarız yarabbim çok amin😂❤️
Ebrukumsal gokcetugumm amin inşallah ben şuanda hastanedeyim bebeğinin kilosu düşüktu kan atımları da sınırda diye takip amaçlı yatırdılar inşallah normale donerde biran önce evime giderim
-Annem tuq_ba Cumartesi tam 40 hafta oluyorsun Acilden giriş yap nst falan baksınlar dedi kontrol amaçlı . Duruma göre de hafta içi yatış verebilirim dedii