Merhaba kızlar 22+3 haftalık gebeliğim var dün detaylı ultrason yaptırdım doktorum servikal yetersizlik olduğunu söyledi. Bugün kendi doktorumla görüştüm Protestan kullanmamı önerdi ve istirahat etmemi söyledi bu durumu yaşayan var mı Protestanın faydasını gördünüz mü yada bu haftada düşük oldu mu ? Deneyimlerinizi paylaşır yardımcı olursanız sevinirim çok tedirginim