Kayaozge Gltnmhmt Aptamil kullanıyorum ben memnun da kaldım karnını doyurduğunu hissedebiliyorum çünkü
Kahverengi Gltnmhmt her mama her bebeğe iyi gelmiyor denemeniz gereke bilir biz her markayı denedik ve bize iyi gelen aptamil oldu
Minigiim-vebenn52 İçeriği en güzel olan hipp sanırım Aptamil genelde gaz yapabiliyormuş bebeğe bağlı Sma da iyi