Merhaba, reglin 6.günü gecikmem var. Şuan farklı bir şehirdeyim, burdaki doktorlarda insan yüzüne bakmıyorlar resmen. Kan verdim bugün ama öğleden sonra verdim, hiç bir soru vs sormadılar. Normalde kendi şehrime gidene kadar bekleyecektim ama eşimde çok merak ettiği için bugün tahlil yaptırdık, hastanedeki tavırlar sebebiyle daha fazla duramadık, e nabıza düşmüş.
https://hizliresim.com/lh82mvm