Mayaaa34 Gunluk tansiyon takibim var bazen yanlis olcuyor 3 kere olctumuz bile oluyor benim merak ettigim kol morariyor ya kanimi kesiyor ?anlik bebege zarari varmi acaba herseyi takiyorum 🤷🏻♀️😓
Tusse18 Mayaaa34 bir şey olmaz canım merak etme benim evde var cihazım kendim ölçüyorum kontrol amaçlı ne olacak bu kadar takılma 😇
Minikperi Mayaaa34 tansiyon ölçmek bebeğe nasıl zarar verebilir ki? Elinizde radyasyon yayan bir telefon, evinizde açık duran wifi varken tansiyon aleti çok masum kalmıyor mu?😅
Mayaaa34 Minikperi radyosdan dolayi demedim kolumuzu sıkınca kolum morariyor o an o yuzden dedim kan gitmiyor ya hani o an
Minikperi Mayaaa34 saçmalamayın Allah aşkına bebeğe giden kan akışının kolla bir alakası yok. Ayrıca 1 dakikalık bir sıkma bebeği nasıl etkiler? Biraz mantıklı düşünün. Bunları stres yaparsanız geçmiş olsun bebeğinize daha çok zarar verirsiniz.
Minikperi Babyannesii elektronikse cihaz yanlış sonuç verebiliyor. En net sonucu manuel tansiyon aletiyle alırsınız.
Mzzz Bende hamilelikte tansiyon takibi yaptım canım ama bende morarma olmuyordu acaba çok mu sıkıyorsun🙏 ayrica zararı olmaz hastahanedede sağlık ocaklarında ölçüyorlar zararı olsa neden ölçsünler