Hilalcikkk Arkadaşlar yemekle dayanamıyorum ekmek çok yiyorum yaa vicdan azabı çekiyorum ama yemeden doymuyorum
bdenerigokce Hilalcikkk son haftalarda bende öyleyim, son haftaya kadar olmadı hiç🤷♀️ şekerinize baktırdınız mı
HilalimM63 Hilalcikkk aynen bende ekmek ve tuz tuketendım🤭🫣ama kendımı frenledım sona dogru sısmım dıye onlem almaya calısyrm..🌸Hersey saglık ıcın 💗😇🌸
bdenerigokce Hilalcikkk yok benim 38 de başladı yeme isteği, öncesinde hiç yoktu. 31 erken gibi geldi veya değişiyor da olabilir
Hilalcikkk bdenerigokce midem çok bulanıyordu Yükleme yapılacak zamanlarda açlık tokluk baktı hatta düşük sınırda şekerim. Doktor uygun görmedi bebek iri değil suyu fazla değil dedi şekeri olanların bu belirtileri de oluyor muş