Brcu123 Serpilataman ya sormadan birşey dile getirmiyor gibi sanki. Başka doktorlar kalp işte detaylı gösteriyor ama bizimki sadece keyfi yerinde diyor o kadar tabi bu da önemli ama. Güleryüzlü bir kadın ama sanki eksik gibi siz cinsiyetini öğrendiniz mi
Sahraelsam Sincandan 1 ay once taşındım. Ve 12. Cddye gdyordum hep it azarlar gbi azarliyolar 12.cd gitme bence ilgi yok alaka yok hicbisey soylemiyolar coskun bey var onada randevu bulmak nerdeyse imkansz gitsen bile sira bulamiyorsun insanlar gece 3 te gelmeye basliyor sira alabilmek için butun doktorlara ciktim hicbiride iyi degil butun iyi olan doktorlar gitmis ordan en iyisi coskun bey
Eminer Sahraelsam evet ben randevu alamayinca 5 te gidiyorum ama yapacak bisi yok cok guzel ilgileniyor coskun bey okadar bekledikten sonra bebegimi gormek herşeyi unutturuyor
Nurcihaan Ben 12.ci caddede ögrendim coşkun ümit çok güzel ilgileniyor internettende araştırabilirsin hasta doktor ilişkisi Yok sanki arkadaş gibi gerçekten çok beğendim çok ayrıntılı inceliyor digerleri gibi değil 20 25 dakika ultrasonda bebeğimi inceledi tavsiye ederim
Eminer Dilan_1 coskun bey sadece sezeryan yapıyormuş eşimde zekai tahire gideriz diyor oyuzden sormuştum
Ebrun Bende mukaddese gittim gecen hafta salı gunu kanamam oldugu ıcın bana ne aglıyorsun düşerse düssün cocıgun birşey olmaz dedi pislik kadın birdaha asla gitmem ona insanın psikolojisini bozuyor resmen . 3 gun öncede gül jeline gittim oda sadece keyfi yerinde dedi okadar sıra bekle dakıkalarca sadece bunu dedi ilgilenme sıfır
Eminer Dilan_1 coskun beye randevu bulmak biraz zor oluyor ben hep 1 ayda 2 kez randevu aciyor bende kantrollere gidecegim zamn 15 gun onceden takip ediyorum hemen sabah erkenden arayip aliyorum oglen falan alirsan sira olmayabiliyor sıkı takip etmen lazim
Mavisbonck BusraTugay bende başak tıpı öneririm devlette bana kız dediler ama erkekmis zaten yattıgınız yerin karşısında tv var çok net görüyorsunuz bebeğin her seyini kontrol ediyor oradaki doktor ve bilgilendiriyor esiniz de yanınzds gelebiliyor biz videosunu da çekmistik çok iyi yani
Mavisbonck GozdeCemre o kadını Allah bildiği gibi yapsın bana yıllar önce adet düzensizliğinden gittiğimde pko tanısı koyuldu ve senin çocuğun olmayacak dedi hicbir tedavi olmadan evlendiğimde hemen kalmisim şimdi oğlumu bekliyorum hayırlısıyla kavuscaz . Ama hala unutmadım 🤬
GozdeCemre Mavisbonck o kadın tam bir işkence abooo bir kere gittim ve kaçtım resmen içeri girdim hamilelere bir bağırıyor bitme bağırıyor zor tuttum kendimi
GozdeCemre Mavisbonck ya bence kadın doğumcular bari iyi olmak zorunda çünkü göremiyoruz bebeklerimizi ister istemez endişeleniyoruZ hamilelik zaten çöl sıkıntılı mi durum bi de böle dengesiz doktorlar bitiriyor beni