Yakut16 yüksek çıkmış canım dahiliye sana ölçüm cihazı verecek sürekli ölçüm yapmanı isteyecek ve bir beslenme programı verecek ona göre diyetli besleneceksin. Nişastalı gıdalardan karbonhidrattan şekerden tatlıdan uzak dur dahiliyeye gidene kadar. Kendini korkutma diyetli beslendiğindr kontrol altında tutabilirsin, yükselirse insülin başlarlar zaten dahiliye seni en doğru şekilde yönlendirir.