busrayldr1 canım benim yaklaşık 20 30 dakika sürdü, önce kendileri bakıyorlar ölçümlerini falan yapıyorlar sonrasında ekranı çevirip şu elleri şu kalbi şurda midesi vs var diye gösteriyorlar, ters bir şey görürse zaten söyler mesela kalbinde parlaklık var gibi. Siyah beyaz da bir fotoğraf verdi doktorum fakat özelde yapılanlar gibi renkli gösterip yüzünün falan fotoğrafını vermiyorlar sadece siyah beyaz normal ultrason yaptırmışsın da görüntü vermişler gibi bir görüntü veriyorlar. Benim yaptırdığım bilkent şehir hastanesinde bu şekildeydi fakat her gebeyi aynı oranda incelemeyebilir ben daha kısa süreleri de okumuştum daha uzun süreleri de. Bir de bebek hareketli olmazsa diyelim ki midesini falan görmezse git şunu bunu ye tekrar gel diyebiliyor. Hastaneden hastaneye değişir tabii ki.